Vakantie!!! 2022 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Nelleke,Ronald & Jordy - WaarBenJij.nu Vakantie!!! 2022 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Nelleke,Ronald & Jordy - WaarBenJij.nu

Vakantie!!! 2022

Blijf op de hoogte en volg Nelleke,Ronald & Jordy

08 Augustus 2022 | Spanje, Barcelona

op reis met de camper naar Spanje! [e-1f60d]

eindelijk is het zo ver. VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!

we gaan dit jaar gezellig op reis met ons huisje op wielen.

vorige jaar voor het eerst kennis gemaakt met het reizen met een camper en wat is ons dat goed bevallen.

vrijheid, al je eigen spullen bij de hand en je plekje altijd bij je. TOP!

daarom was de keuze snel gemaakt dit jaar gaan we heerlijk naar Spanje.

Op de heenweg gaan we eerst in Frankrijk in de Ardèche een paar dagen kamperen

op camping Ludo in de Ardèche. we zijn in de avond rustig aan weg gereden en verlaten Nederland al redelijk snel.

Welkom in België! We houden er van om in de nacht lekker rustig op de weg en geen last van de warmte.

in de loop van de ochtend komen we aan op de camping. we settelen ons op onze aangewezen plek en gaan snel naar het zwembad want is is 42 gr.

pfoe........ zweten!!!!!

we hebben genoten van de heerlijk camping met zwembad, restaurant en een klein berg meertje met waterval,

waar je heerlijk kon afkoelen, visje kon vangen en door het riviertje kon struinen tussen de stenen

Jordy had al binnen 30 min een vriendje gemaakt en de afgelopen 3 dagen hebben we dan ook minimaal gezien.

Heerlijk uitgerust zijn we na 3 nachten vertrokken naar Playa de Aro hier kwamen we op een grote camping aan de zee met kiezel stand.

We hebben heeeeeel veel gesnorkeld in de zee. gewandeld over het piraten pad naar het centrum een tocht van ruim 4 uur lopen.

Was best pittig door de branden zon. gelukkig liepen van baaitje naar baaien waar we tussen door heerlijk konden afkoelen in de zee, om vervolgens veder te lopen.

Eenmaal in het centrum hebben we lekker aan de boulevard gegeten. Dit smaakte ons alle 3 super goed! De buiten lucht maakt hongerig.

Als je dan toch in de buurt van Barcelona bent,

en je heb een zoon bij die helemaal gek van voetbal is kan een bezoek aan het voetbalstadion van Barcelona niet ontbreken.

Wat een mega groot stadion is het Nou camp en eerlijk is eerlijk zelf als je niets om voetbal geeft is het een magische gevoel op op de turbine te staan.

Jordy heeft op de camping elke avond met een hoop ander kinderen zich prima vermaakt op het voetbal veld. overdag was hij niet uit het zwembad of de zee weg te krijgen.

En eerlijk gezegd lagen wij ook graag in het water aangezien het elke middag toch tegen de 38 gr werd.

Na 13 dagen hebben we Spanje weer achter ons gelaten en zijn we aan de terug reis begonnen. we hebben halve wegen Frankrijk een een camping gevonden aan een zwemmeer waar we nog 3 dagen wilden verblijven.

Helaas viel de camping erg tegenen was het zwemmeer echt te vies voor woorden. waardoor je daar niet onze verkoeling in wouden zoeken.

We hebben besloten om een dag eerder rustig naar huis te rijden en dit was de juiste beslissing.

bij aankomst thuis werden we warm welkom geheten door onze lieve vrienden met een spandoek op het huis WELKOM THUIS! en een glas wijn flesje bier en een ijsthee green.

hebben we heerlijk bij geklets om 2 uur later lekker naar ons eigen bedje te gaan.

laten we hopen dat corona afzwak ten we volgende jaar kan toch echt weer een verre reis kunnen gaan maken!