Vulkanen - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Nelleke,Ronald & Jordy - WaarBenJij.nu Vulkanen - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Nelleke,Ronald & Jordy - WaarBenJij.nu

Vulkanen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nelleke,Ronald & Jordy

19 September 2009 | Guatemala, Antigua

Hey allemaal,

vrijdag 18 sept. zijn we s,morgens om 8.00. met een boot het meer opgegaan.
We hadden een prachtig uitzicht over 2 van de 3 vulkanen die aan dit meer liggen.
ondanks dat het bewolkt was en de vulkanen niet helemaal zichbaar waren was het fenomenaal.
En jullie geloven het niet maar Maikel en ik zijn allenbij verbrand op de boot erg vreemd want de zon scheen niet eens.
Maar goed we beginnen zo al een beetje op de rood huiden te lijken.

s,middag zijn we naar een localen markt geweest een hele belevenis. En druk dat het daar is je wordt er bijna claustrofobisch van.
Er rijden hier super gave bussen rond in allerlei kleuren. Alleen ze stinken enorm van apk en roet filters hebben ze nog nooit gehoord.
De bus is een ware belevenis alles en iedereen wordt in en op de bus geladen. Van moeders met kinderen,manden met kippen ,groenten en fruit ect.ect De bussen zitten over vol.

zaterdag 19 sept. we hebben vandaag een dag die we zelf in mogen vullen en geen wekker die afloopt dus konde we heerlijk uitslapen. nou ja uit slapen om 8.30 waren we er uit. En zijn we eerst met enkel van de groep die er ook vroeg bij waren heerlijk gaan ontbijten. Pannenkoeken met vers fruit.

daarna zijn we wat rond gaan lopen door de stad en er is genoeg te zien. Antigua is een oude koloniaalse stad. de weg is gemakelijk te vinden omdat deze steden allenmaal in een dambord patroon lopen.

vanavond gaan we nog gezellig iets eten en dan vroeg naar bed want morgen vertrekken we naar Honduras en omdat we niet in de file willen staan bij Guatamala city vetrekken we al om 4.30
dus de wekker is ingestelt op 4.00
mooie tijd als je vakantie heb hihihi
je moet er iets voor over hebben.

groetjes Maikel en Nelleke

• 19 September 2009 - 21:54

Patje:

Leuk zoals jullie dit reisverslag bijhouden. Kunnen we ook een beetje meegenieten.
    In de winkel gaat alles goed, dus jullie kunnen gerust nog een tijdje wegblijven.

Groetjes,
    Patje

• 20 September 2009 - 21:34

Annelies En Theo:

pasop voor alle uitbarstingen,vooral van die vulkanen,
    theo

• 21 September 2009 - 15:56

Gill:

Hey wereldreizigers!
    alweer veel gezien lees ik wel. Gaaf!!
    En aan het verkleuren ja?dus nu lopen er 2 rode kreeftjes door Mexico!!
    Veel plezier daar!!
    x Gill