Wij zijn in MEXICO !!!!!!! - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Nelleke,Ronald & Jordy - WaarBenJij.nu Wij zijn in MEXICO !!!!!!! - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Nelleke,Ronald & Jordy - WaarBenJij.nu

Wij zijn in MEXICO !!!!!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nelleke,Ronald & Jordy

12 September 2009 | Mexico, Cancún

na een goede vlucht zonder vertraging. zijn wij om 16.30 mexicaanse tijd geland, in NL was het toen 23.30.
tja verschil moet er wezen.
de 10 uur vliegen vlogen voorbij beetje muziek luisteren, buik pijn krijgen van de flauwe humor van Maikel en natuurlijk wanneer ik naar de wc moest kon dit niet ivm turbelentie. Dat was het enig nadeel van de vlucht naar Mexico dat we veel turbelentie hebben gehad maar ook daar raak je aangewend.

toen we om 17.00 het vliegtuig verlieten moesten we van de 1 controle post naar de ander. eerst weer wat formulieren invullen en dan weer laten conroleren. Zo kregen wij een vragen lijst over de griep en werdt ook het vliegtuig, net voor de landing ontsmet.
Tja een beetje een wassen neus maar goed. de mexicanen zijn bang dat de griep weer terug komt naar hun en ze zo nooit van de slechte naam afkomen.
bij de bagage kregen we gelukkig allen bij groen licht en mochten we door lopen. bij Rood had de koffer open gemoeten en hadden ze alles door zocht.
Na het avontuur op de luchthaven zijn we met onze groep (van 8 personen) naar ons hotel gebracht. Hier hebben we onder het genot van een heerlijk koud pilsje en lekkere mexicaanse torilia's kennis gemaakt.
tegen de klok van 20:15 zijn Maikel en Ik heerlijk het zwembad in gesprongen, want het was nog steeds 35 gr. best warm, kan ik jullie vertellen en we zijn er nog niet helmaal aan gewend, maar dat komt van zelf.
na een hele lang dag gaan wij zo langzaam aan ons mandje opzoeken om een paar heerlijke uurtjes te slapen want morgen is het om 6.30 weer dag.

Hoe was Reusel kermis zaterdag??
Den heb je al een kater??.
Berrie hoe was het thuis optreden in de valk???

veel plezier zondag en natuurlijk maandag ochtend om 10;00 struif eten en bier drinken is toch het mooieste wat er is.

heel veel groetjes en liefs van ONS !!!!!

• 13 September 2009 - 17:02

Piet En Ria:

fijn dat alles goed verlopen is
    geniet er maar van
    doei,,,

• 14 September 2009 - 08:22

Lilian:

Goedemorgen,

Goed te horen dat jullie een fijne reis hebben gehad.
    kan dat op vakantie met Reusel kermis?
    nog veel plezier

Groetjes Lilian

• 14 September 2009 - 10:39

Annelies:

prima gegaan alles, las ik. Niks bijzonders van het thuisfront. Alles oké Geniet maar volop en rust ook goed uit.