Viva La Mexico. - Reisverslag uit San Cristóbal, Mexico van Nelleke,Ronald & Jordy - WaarBenJij.nu Viva La Mexico. - Reisverslag uit San Cristóbal, Mexico van Nelleke,Ronald & Jordy - WaarBenJij.nu

Viva La Mexico.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nelleke,Ronald & Jordy

15 September 2009 | Mexico, San Cristóbal

Hoi allenmaal hier weer een verslagje uit Mexico.

vanmorgen om 7.00 zijn we vertrokken richting Palenque. Waar we een uur later arriveerde. Hier zijn we de ruinesite gaan bezoeken, dit is de 3 maya stad die we aandoen en tot nu toe de mooiste. De stad licht in de jungle en de ruine,s zijn zeer goed bewaard gebleven. we hebben onze ogen weer uitgekeken. We mochten ook op de tempel klimmen deze zijn heeeel erg stijl en de stenen trapen zijn ongelijk en de treden erg hoog en smal. De hoogste tempel is Maikel zonder Nelleke beklommen, dit omte voorkomen dat we naar het ziekenhuis moesten en de vakantie waarschijnlijk voorbij was, aangezien Ik een erg onhandig mens ben.
Het uitzicht over de maya stad was prachtig en de klim was zeker de moeite waard. Ondanks dat we er al vroeg waren werd het toch al snel heet en liepen we weer flink te zweten. We zijn via een jungel pad terug naar beneden gelopen. We kwamen erg mooie bloemen,planten, bomen, en riviertjes tegen.
Na dit bezoek zetten we onze reis voort richting de watervallen van aqua azuul. Deze watervallen kunnen soms heel erg mooi blauw zijn, maar wij hadden pech, want we werden getracteerd op aqua chocolade. Maar toch waren de watervallen heel indrukwekkend.
een water geweld van jewelste.
We geniet echt volop van deze mooie reis.
Aan het einde van de middag kwamen we aan in San cristobal.Deze plaats licht 2200 meter hoog en dat is te merken aan de tempratuur. Het is hier z,n 20 gr. heerlijk even bij komen na al die hitte.
We gaan vanavond het feest van de onafhankelijkheid met de localen bevolking mee vieren. Om 23.00 staat iedereen op het plein en word er VIVA LA MEXICO geroepen.
Ook wij zullen van de party zijn en viva la mexico roepen.

Verder gaat hier als prima zo als jullie kunnen lezen. we zijn nog helemaal heel ( bijna leeg gezweet haha )

Hoe was Reusel kermis???
En in het Nistelrode alles Oke?

gr. Liefs knuffel Maikel en Nelleke

• 16 September 2009 - 08:53

Lilian:

Goedemorgen,

Fijn om te horen dat het een mooie reis is wel verdiend trouwens.
    hier in Nistelrode is alles oke we zitten nu lekker aan een bakske koffie met onze ome Piet.

Groetjes van ons allemaal

• 17 September 2009 - 21:23

Marjolein:

Hee reizigers!!

Klinkt goed zeg!!
    Leuk om te lezen dat jullie genieten en vele mooie dingen zien!
    Ik zeg gewoon lekker door zweten de koemnde dagen!

x Marjolei