De terugreis! en Home Sweet Home!!!! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Nelleke,Ronald & Jordy - WaarBenJij.nu De terugreis! en Home Sweet Home!!!! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Nelleke,Ronald & Jordy - WaarBenJij.nu

De terugreis! en Home Sweet Home!!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nelleke,Ronald & Jordy

20 Oktober 2010 | Indonesië, Kuta

De vakantie zit er al weerbij na op!
we hebben zoveel mooie dingen gezien en gedaan! op deze ervaringen zullen ons dan ook nog lang blij blijven!

we worden vandaag Balineese tijd om 16.00 opgehaald om van Bali terug naar Java te vliegen! van uit Jakarta vliegen we terug naar nederland! We hebben nog een flink reis voor de boeg en als alle mee zit hopen we om donderdag om 8.30 op schiphol te landen!!

donderdag zullen we dan ook wel erg vermoeidt zijn en misschien wel een jet-lag hebben door de 6 uur tijd verschil die we nu hebben! maar ach daar komen we ook wel weer door heen!

We hopen dat we de kou in aan kunnen want na 17 dagen genoten te hebben van z,n 35 gr is 12 gr wel erg koud!

we hebben een super vakantie gehad maar zijn allebij ook blij om weer naar huis te mogen HOME SWEET HOME!!

tot in Nederland dan maar weer!

• 20 Oktober 2010 - 11:25

Sus En Patries:

Geniet nog even van de mooie momenten daar. En een veile weg weer terug naar huis. Zorg er inderdaad maar voor dat het kacheltje goed werkt in de auto, want het is hier maar koud........en nat.
    Veel liefs uit het koude en natte kikkerlandje en tot snel