Het is bijna zo ver!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nelleke,Ronald & Jordy - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nelleke,Ronald & Jordy - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nelleke,Ronald & Jordy

04 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

vandaag spullen gepakt!!
pfoe... wat een gedoe altijd weer.
wat neem ik mee en wat laat ik thuis.
Ach eigelijk is het allemaal niet zo moeilijk!
Paspoort,pinpas,geld,reispapieren!
maar goed jullie kennen mij inmiddels, neem steeds te veel mee en kan geen keuze's maken. op z,n moment kan ik wel eens goed balen van mezelf!
Maar goed inmiddels ben ik er uit! En al zeg ik het zelf best knap gedaan!( heb nog ruimte over) hahaha.

morgen om 11.00 gaan we de lucht in!
Heeerlijk 17 uur zitten in een vliegtuig tja en wat kun je dan het beste doen SLAPEN!!!

Het avontuur gaat beginnen wij gaan volop genieten vanalles wat er onze weg komt!
De mooie,bijzonder,grappig,leuke,indrukwekkende gebeurtennis zullen we via deze weg met jullie delen!

tot over 18 dagen!!! En ik zal aan jullie denken maar vooral gaan genieten!
Liefs Knuffel en Kus Nel

• 05 Oktober 2010 - 09:15

Patries:

Hey vakantiegangers,

Hihi. ik ben de eerste.
    Hopelijk zijn jullie een beetje bijgekomen van die lange vlucht. Je hebt genoeg tijd gehad om te slapen!!! Ik wens jullie een hele fijn vakantie. En terwijl wij hier hard aan het werk zijn, lezen wij jullie mooie vakantie verhalen wel.....
    Veel liefs xxx van ons

• 05 Oktober 2010 - 14:12

Nienke:

Van harte gefeliciteerd met het inpakken van je spullen! Trots op je dat je nog ruimte over hebt ;) Had ik daar dus nog gemakkelijk bij gepast :P

Maar geniet geniet geniet daar in het verre Indonesië!!! Kijk nu al uit naar alle mooie, bijzondere, grappige, leuke en indrukwekkende verhalen :D

Lieve knuffel en dikke kus van je dinnetje!

• 05 Oktober 2010 - 14:19

Judith:

hee nellie en maikel

we gaan jullie vast en zeker volgen via deze weg lijkt me kei leuk om het te lezen en jullie lekker aan genieten zijn en wij aan werken zijn ins ons kikkerlandje!
    maar een ding het is jullie allebei van harte gegunt en zou daarom ook zeggen geniet er samen lekker van en heeeel veel plezierrrr!!!!!!!!!!!!

liefsssssss

• 07 Oktober 2010 - 17:51

Piet En Ria.:

fijn dat alles is goed is gegaan
    dat je op besteming bentgeniet er van samen jullie hebben het verdiend groetjes doei