Het is bijna zo ver!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nelleke,Ronald & Jordy - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nelleke,Ronald & Jordy - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nelleke,Ronald & Jordy

04 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

vandaag spullen gepakt!!
pfoe... wat een gedoe altijd weer.
wat neem ik mee en wat laat ik thuis.
Ach eigelijk is het allemaal niet zo moeilijk!
Paspoort,pinpas,geld,reispapieren!
maar goed jullie kennen mij inmiddels, neem steeds te veel mee en kan geen keuze's maken. op z,n moment kan ik wel eens goed balen van mezelf!
Maar goed inmiddels ben ik er uit! En al zeg ik het zelf best knap gedaan!( heb nog ruimte over) hahaha.

morgen om 11.00 gaan we de lucht in!
Heeerlijk 17 uur zitten in een vliegtuig tja en wat kun je dan het beste doen SLAPEN!!!

Het avontuur gaat beginnen wij gaan volop genieten vanalles wat er onze weg komt!
De mooie,bijzonder,grappig,leuke,indrukwekkende gebeurtennis zullen we via deze weg met jullie delen!

tot over 18 dagen!!! En ik zal aan jullie denken maar vooral gaan genieten!
Liefs Knuffel en Kus Nel

  • 05 Oktober 2010 - 09:15

    Patries:

    Hey vakantiegangers,

    Hihi. ik ben de eerste.
    Hopelijk zijn jullie een beetje bijgekomen van die lange vlucht. Je hebt genoeg tijd gehad om te slapen!!! Ik wens jullie een hele fijn vakantie. En terwijl wij hier hard aan het werk zijn, lezen wij jullie mooie vakantie verhalen wel.....
    Veel liefs xxx van ons

  • 05 Oktober 2010 - 14:12

    Nienke:

    Van harte gefeliciteerd met het inpakken van je spullen! Trots op je dat je nog ruimte over hebt ;) Had ik daar dus nog gemakkelijk bij gepast :P

    Maar geniet geniet geniet daar in het verre Indonesië!!! Kijk nu al uit naar alle mooie, bijzondere, grappige, leuke en indrukwekkende verhalen :D

    Lieve knuffel en dikke kus van je dinnetje!

  • 05 Oktober 2010 - 14:19

    Judith:

    hee nellie en maikel

    we gaan jullie vast en zeker volgen via deze weg lijkt me kei leuk om het te lezen en jullie lekker aan genieten zijn en wij aan werken zijn ins ons kikkerlandje!
    maar een ding het is jullie allebei van harte gegunt en zou daarom ook zeggen geniet er samen lekker van en heeeel veel plezierrrr!!!!!!!!!!!!

    liefsssssss

  • 07 Oktober 2010 - 17:51

    Piet En Ria.:

    fijn dat alles is goed is gegaan
    dat je op besteming bentgeniet er van samen jullie hebben het verdiend groetjes doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nelleke,Ronald & Jordy

lekker op reis!

Actief sinds 17 Juli 2009
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 17272

Voorgaande reizen:

21 Juli 2023 - 08 Augustus 2023

ZUID-AFRIKA rondreis

28 Juli 2022 - 12 Augustus 2022

met de Camper naar Spanje

13 September 2011 - 28 September 2011

Zuid Afrika

05 Oktober 2010 - 22 Oktober 2010

Java & Bali

12 September 2009 - 27 September 2009

De Maya Route: Mexico - Guatemala - Belize - Hondu

14 April 2008 - 30 April 2008

ROME

15 September 2006 - 10 Oktober 2006

op safari

Landen bezocht: